Biografije izvođača

Vid Veljak (1996.) istaknuo se na hrvatskoj i međunarodnoj sceni kao jedan od najmlađih i najdarovitijih violončelista na polju komorne glazbe, ali i kao solist usmjeren na izvedbu suvremene i eksperimentalne glazbe. Počeo je učiti violončelo s tri godine pod vodstvom Tatjane Skljarenko, a ubrzo potom i kod Maura Šestana u Rijeci. Njegov je talent vrlo rano uočio i istaknuti violončelist i pedagog Valter Dešpalj te ga pozvao u svoju klasu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je s 14 godina uspješno položio prijemni ispit i diplomirao 2017.Od 2012. do 2015. paralelno je studirao na Međunarodnoj glazbenoj akademiji Kneževine Liechtenstein u klasi Jensa Petera Maintza i V. Dešpalja.Studirao je i u klasi Romaina Gariouda u Parizu od 2016. do 2018. Pohađao je majstorske tečajeve eminentnih violončelista kao što su Monika Leskovar, Giovanni Sollima, Enrico Bronzi, Laszlo Fenyö, Miklós Perényi, Gustavo Tavares, Enrico Bronzi, Michael Flaxman, Xenia Janković, među ostalima. Pobijedio je na brojnim natjecanjima, uključujući Međunarodno natjecanje Antonio Janigro u Poreču i Daleki akordi u Splitu, te je bio finalist prestižnog natjecanja Guilhermina Suggia u Portugalu 2015. Nastupao je kao solist sa Stuttgartskim komornim orkestrom, Zagrebačkim solistima, Riječkim komornim orkestrom, Simfonijskim orkestrom Hrvatske radiotelevizije, Zagrebačkom filharmonijom, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom te Ansamblom Cantus. Nastupao je u Italiji, Sloveniji, Austriji, Liechtensteinu, Francuskoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Švedskoj, Portugalu i Narodnoj Republici Kini. Osnivač je i član Riječkog klavirskog trija uz pijanista Filipa Faka i violinista Krunoslava Marića. Član je i međunarodnog ansambla za suvremenu glazbu Synchronos. Tijekom studija se, osim usavršavanja kanonskog repertoara, orijentirao i na izvođenje suvremene glazbe za violončelo, izvodeći brojne hrvatske skladatelje, od kojih su mu mnogi posvetili svoja djela (npr. koncert za violončelo i komorni orkestar Asterión Tomislava Olivera i koncert za violončelo i simfonijski orkestar Davora Bobića). Jedan je od osnivača NAE kolektiva koji okuplja vrsne mlade glazbenike (Filip Merčep, Tomislav Oliver, Branimir Norac, Ana Kovačić i dr.) i multimedijalne umjetnike (Tin Dožić, Goran Nježić) u želji za promoviranjem suvremene elektroakustične glazbe i multimedije. Istaknuo se solističkim recitalima izvodeći neka od najkompleksnijih djela za violončelo s elektronikom na Glazbenoj tribini u Opatiji 2018. te na Muzičkom biennalu Zagreb 2021. za čije potrebe je snimljen online recital. Vođa je sekcije violončela u Dubrovačkom simfonijskom orkestru od ožujka 2019. do 2022. s kojima redovito koncertira kao solist. Od 2019. pokrenuo je projekt Resonance(s) posvećen snimanju djela za violončelo solo (i elektroniku) hrvatskih skladatelja, čiji je cilj promovirati skladbe 20. i 21. st. te potaknuti stvaranje novih djela. S ovim projektom objavio je dva albuma. U 2022. album Resonance(s) II je osvojio diskografsku nagradu Porin (te bio nominiran u 4 kategorije ozbiljne glazbe). Od lipnja 2022. odabran je za člana ansambla Zagrebački solisti, a u rujnu iste godine dobiva poziciju vođe dionice violončela u orkestru Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. U studenom 2022. svira na turneji ansambla u sklopu međunarodne Hans Zender akademie pod mentorstvom članova Ensemble Modern. Od 2022. djeluje kao profesor violončela na Umjetničkoj akademiji u Splitu na kojoj ima zvanje docenta.

Nikola Krgović (1995.) skladatelj je elektronske glazbe, DJ, glazbeni producent,
promoter i radijski voditelj.
Njegova je autorska glazba pod N/OBE pseudonimom obilježena bogatim
produkcijskim vrijednostima, složenim ritmičko-metričkim formacijama i
dramatičnim intenzitetom. Duboko ukorijenjena u praksu kirurškog dizajna zvuka,
često ju odlikuje simbioza orkestralnih i tradicijskih glazbala unutar perkusivnih
cjelina eksperimentalne klupske glazbe, gdje digitalno izmanipulirane glazbene
sastavnice mutiraju u slojevite, progresivne aranžmane.
Tijekom zadnjih godina njegov su rad podržali svjetski renominirani DJ-i te mu se
trake rutinski vrte na radijskim postajama poput Rinse FM-a i NTS-a, a glazbu je
objavljivao pod njemačkom izdavačkom kućom Kaer’Uiks i talijanskim labelom
Early Reflex.
N/OBE-ovi DJ setovi naglašavaju radikalne suvremene elektronske forme kroz
cjelokupni spektar eksperimentalne klupske glazbe. Inspirirani kritičkim
promišljanjem funkcije i mogućnosti clubbinga, često su obilježeni oprečnim
spajanjem žanrova, širokim opsegom tempa i nasilnim prekidima istog,
poliritmičkim i aritmičkim intervencijama, te slabijom naglašenosti na
konvencionalnom plesnom flowu. Kao DJ i izvođač autorskog materijala nastupao
je diljem Balkana, Italije i Mađarske, kao i na Boiler Room događanju.
Suosnivač je glazbeno-promoterskog kolektiva VOLTA koji se zadnjih godina
isprofilirao kao jedan od vodećih klupskih kolektiva u Zagrebu, a vodio je i dvije
glazbene emisije na Radio Studentu.
Radi kao skladatelj primijenjene kompozicije u Zagrebu, stvarajući glazbu za
kazalište, ples, kratke filmove i galerijske instalacije u suradnji s vodećim
koreografima i dramskim umjetnicima Hrvatske. Nagrađen je Rektorovom
nagradom za scensku glazbu predstave Paklena naranča.
Trenutno u nastanku, njegovo prvo samostalno izdanje Monuments opsežan je
konceptualni album istraživačke klupske glazbe kojom autor portretira uspon i pad
Jugoslavije kroz formu i semantiku modernističkih spomenika
Narodnooslobodilačke borbe u regiji. Do sada predstavljen koncertnim
premijerama na zagrebačkom ZEZ Festivalu i ljubljanskom festivalu SONICA, kao i
u beogradskom klubu Drugstore, album trenutno prolazi projekt transmedijskog
proširenja na plesnu predstavu, knjigu eseja, galerijsku instalaciju i interaktivnu
web-izložbu, a u izradi je i akustična verzija izvornog glazbenog materijala s komornim ansamblom.

Ivana Kenk Kalebić (doc.art.), osnovnu i Srednju glazbenu školu završila je u Splitu. Na konzervatoriju «Cesare Pollini» -Padova 2003. god. diplomirala je mandolinu u klasi prof. Uga Orlandia, a 2004. god. diplomirala je glazbenu kulturu na Umjetničkoj Akademiji u Splitu. Docent je na Umjetničkoj Akademiji Sveučilišta u Splitu, a prije toga je predavala mandolinu i komornu glazbu u glazbenoj školi Josipa Hatzea u Splitu, te glazbenoj školi u Makarskoj i Dubrovniku. Sudjelovala je u izradi plana i programa za mandolinu u osnovnim i srednjim glazbenim školama, te elaboratu preddiplomskog sveučilišnog studija Mandolina. Dobitnik je priznanja županije Splitsko-dalmatinske za izniman uspjeh učenika na državnom natjecanju 2019. i 2021. Usavršavala se na seminarima za staru glazbu u Urbinu (Italija), Trossingen (Njemačka). Sudjelovala je u radu EGMYO – a (European guitar and mandolin youth orchestra) 1999. u Logronu (Španjolska) i 2000. u Ferrari (Italija), te 2012 kao tutor u Splitu. Aktivno svira u komornim sastavima (mandolinski kvartet Da Capo, Splitski mandolinski kvartet, Duo s gitarom, duo s čembalom, duo s harfom i trio s harfom i flautom) te osvaja nagrade u državi i inozemstvu. Koncert majstor je mandolinskog orkestra Sanctus Domnio s kojim osvaja brojne nagrade u državi i inozemstvu. Kao solist je nastupala s ansamblom “Renensans” iz Beograda, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Šibenskim gudačkim orkestrom, gudačkim orkestrom iz Kolina (Češka), gudačkim orkestrom UMAS-a, te mandolinskim orkestrom Sanctus Domnio. Surađuje s orkestrom HNK iz Splita, orkestrom HRT-a i festivalskim orkestrom Splitskog festivala. Dugogodišnji je član stručnog žirija na Festivalu klapa uz mandoline i gitare u Makarskoj, te regionalnog i državnog natjecanja HDGPP – a u kategoriji solisti – mandolina. Od 2007. do 2019. organizira međunarodnu ljetnu radionicu za mandolinu u suradnji s prof. Ugom Orlandijem u Makarskoj, a od 2023. Međunarodni orkestar mladih MOM u Sutivanu na Braču.

Jelena Vuković glazbenu naobrazbu započinje u dobi od 6 godina u OGŠ „Jakov Gotovac“ u Sinju. Već u osnovnoj školi zainteresirala je glazbenu javnost i stručnjake svojim nastupima. 2000.godine upisuje se u srednju glazbenu školu „Josip Hatze“ u Splitu, u klasi profesorice Kosovke Čudine. Studirala u klasi prof. Đorđa Stanettija i Karl Heinz Kammerlinga. Nakon diplome pohađala je pijanističku akademiju „Steinway Society“ u Veroni i surađivala s prof. Federicom Gianellom. Kao učenik i student sudjelovala je na brojim natjecanjima, koncertnim ciklusima, studentskim te akademskim projektima. Članica je „HR projekta“ od osnutka, a kao studentica bila je i jedna od organizatora ciklusa „Virtuoso“ – u kojem je također sudjelovala kao solo pijanist, korepetitor i komorni glazbenik. 2011.godine odabrana je na audiciji za solista koji će svirati otvorenje jubilarnog „50. Muzickog biennala Zagreb“ . Pod ravnanjem maestra Mladena Tarbuka izvela je koncert za klavir i orkestar Milka Kelemena u KD Vatroslav Lisinski: „Pravo malo iznenađenje bila je izvedba vrlo ranog Koncerta za klavir i orkestar iz 1953. godine. Milko Kelemen neoklasično-romantičarski koncert posvetio je svojoj profesorici Meliti Lorković, svojedobno prvoj dami hrvatskog pijanizma. Nakon praizvedbe u dvorani Istra, partitura se misteriozno izgubila, a navodno ju je prema zvukovnom zapisu rekonstruirao umjetničin sin Radovan Lorković. Pred izazovom novog čitanja i svega blaga kojim skladatelj može obdariti virtuoznog solista našla se mlada, nadasve sposobna i suverena 23-ogodišnja pijanistica Jelena Pavić. Taj dobro složeni i ni po čemu jako osobit koncertni konglomerat starinskoga kova, voljenih romantičarskih zamaha poteklih iz mnogih uzora pa i diskretnog pokušaja poigravanja, recimo, griegovskim obrascem, zahvalan je komad za publiku koja voli klavirske koncerte i sjaj muzikalnog virtuoziteta što joj je Jelena Pavić, ispraćena gromoglasnim povicima „bravo“ , mogla lakim potezom priuštiti.“ Maja Stanetti ( www.klasika.hr )

Dobitnica je brojnih I. državnih i međunarodnih nagrada. Dobitnica nagrade na natjecanju „Ferdo Livadić“ , plasirala se u finale međunarodnog natjecanja u Ettlingenu, apsolutna pobjednica međunarodnog natjecanja „Mladi virtuozi“ te dobitnica I. nagrade i posebne nagrade za izvedbu djela J.S. Bacha. Za njen rad i talent nagrađena je i dvjema rektorovim nagradama u istoj godini (2011.). Dobitnica više I. državnih nagrada, a u 2003. i apsolutna pobjednica srednjoškolske kategorije. Diplomirala je s prosjekom ocjena 5.0 na solističkom smjeru. Komornu glazbu učila je od ponajboljih pedagoga i uživala u muziciranju s vrsnim kolegama glazbenicima. Kao student I. godine suradnju je ostvarila sa sjajnim violinistom Marcom Grazianijem ( Leonid Sorokow ). Kao pijanist u glasovirskom duu, svirala s vrsnom pijanisticom Dženanom Šehanović, učila od profesora Emina Armana i Mladena Janjanina. O baroknoj glazbi i čembalu podučavao ju je profesor Pavao Mašić. Pohađala brojne umjetničke seminare, učila od vrsnih pijanista: Karl Heinz-Kammerling, Arbo Valdma, Konstantin Bogino, Yuan Sheng, Tarra Hoffmeister, Jerome Rose, Tali Morgulis, Jovianney Emmanuelle Cruz, Milana Chernyavska… Kao korepetitor surađivala je sa studentima prof. Martine Zadro, Vlatke Oršanić, Dunje Vejzović i Giorgia Suriana i Cynitae Anne Hansell… Na jednoj od audicija odabrana je i da sa sopranisticom Nelom Bašić, uz pratnju Zagrebačke filharmonije, izvede koncertnu ariju „Chio mi scordi di te“. U pedagoškom radu aktivna je od 2012. godine te već postiže značajne rezultate. Njeni učenici dobitnici su državnih i međunarodnih nagrada. Na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu zaposlena kao umjetnički suradnika korepetitor na gudačkom odsjeku u klasi cella. Aktivna u umjetničkom radu kao solist, komorni glazbenik i korepetitor. Od listopada 2023. godine student doktorskog studija izvođačkih umjetnosti na FMU Beograd u klasi prof. Aleksandar Serdar.

Mirna Tadić (Alfirević) svoje osnovnoškolsko obrazovanje stječe u glazbenim školama Jakova Gotovca u Sinju i Josipa Hatzea u Splitu. 2017. godine diplomirala je klavir na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu sa odličnim uspjehom, u klasi prof. Katarine Krpan, gdje 2021. završava i poslijediplomski studij usavršavanja. Sudjelovala je na brojnim državnim i međunarodnim solističkim i komornim natjecanjima te osvajala nagrade od kojih posebno ističe prvu nagradu kao solistica na međunarodnom pijanističkom natjecanju „Citta di Palmanova“ u Italiji (2018.), treću nagradu na međunarodnom pijanističkom natjecanju „Tiziano Rossetti” u Luganu (Švicarska, 2021.) te posebno priznanje Hrvatskog društva skladatelja za najbolju izvedbu djela hrvatskog skladatelja na 55. tribini „Darko Lukić” (2022.). Tijekom školovanja usavršavala se kod mnogih uglednih pedagoga iz Hrvatske i inozemstva, na pijanističkim seminarima profesora Michela Beroffa, Đorda Stanettija, Roberta Andresa, Grigorya Gruzmana, Federica Gianella, Alessandra Papara, Peđe Mužijevića i Vladimira Krpana. Nastupala je u mnogim gradovima diljem Hrvatske, u Italiji i Švedskoj. 2019. godine pohađala je seminare kod Petera Jablonskog, Matsa Wildunda i Camille Tilling, u sklopu Aurora festivala na prestižnoj akademiji u Stockholmu, gdje je i nastupala kao solo izvođač i komorni glazbenik, te korepetitor violončelista. U lipnju 2021. sudjeluje na Piano festivalu u Ferrari. Nakon fakulteta nastavlja se baviti komornom glazbom te sa kolegama Martinom Bilić i Mislavom Norcem osniva trio Ventus (flauta, klarinet i klavir). Danas radi u Glazbenoj školi Jakova Gotovca u Sinju kao profesorica klavira i korepetitorica, gdje svoje učenike uspješno priprema za nastupe na državnim i međunarodnim natjecanjima.

Silvio Bilić diplomirao na Umjetničkoj akademiji sveučilišta u Splitu u klasi prof. Maroja Brčića. Tijekom svog školovanja kao solist – gitarist na mnogim međunarodnim te državnim natjecanjima osvojio je: 22 prvih mjesta te kao pripadnik komornih sastava osvojio je: 12 prvih mjesta. 2017.,2019.,2021. godine osvaja 1. nagradu – 1.mjesto kao solist na Državnom natjecanju (HDGPP) za disciplinu Gitara. 2014., 2017., 2019., i 2021., dodijeljeno mu je priznanje „Oskar Znanja“ od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta za izvrsne rezultate na državnom natjecanju kao solist i kao pripadnik komornih sastava. 2022. ostvaruje nastup sa simfonijskim orkestrom HNK Split pod vodstvom dirigenta prof. Harija Zlodre. Prisutan na mnogo majstorskih radionica te konzultacija kod svjetskih priznatih pedagoga i gitarista. 2020. godine odabran je među najboljih 17 mladih gitarista u Europi u programu Eurostrings pod pokroviteljstvom kreativnog programa EU, te mu je dodijeljena koncertna turneja u Nizozemskoj, Italiji, Španjolskoj, Švedskoj te Ujedinjenom Kraljevstvu. Nastupa u dvoranama poput Uppsala Konsert & Kongress u Švedskoj gdje je surađivao s profesorima Umjetničke akademije Malmö te Grammy nominiranim članom Kraljevskog konzervatorija u Stockholmu prof. Mats Bergström. Sudjelovao u premijernoj izvedbi skladbe „The Walls“ skladatelja Sergia Assada pod vodstvom dirigenta maestra prof. Christiana Karlsena. 2019. i 2021. godine premijerno izvodi djela skladatelja Šimuna-Čarlia Botice koja su mu posvećena kao izvođaču: Dvije Impresije i Intermezzo te Preludij, Fuga i Allegro. Dobitnik posebne rektorove nagrade 2020. Godine. 

Katarina Evetović (Subotica, 1994.) svoje glazbeno obrazovanje započinje sa sedam godina na Muzičkoj školi u Subotici, gdje je završila osnovnu i srednju glazbenu školu u klasi prof. Szebenyi Zsuzsanne. Diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2019. godine u klasi prof. Krešimira Lazara i prof. Branimira Pustičkog. Godinu dana studija provela je u sklopu programa studentske razmjene Erasmus+ na Hochschule für Musik u Mainzu u klasi violončelista i dirigenta Daniela Geissa. Bila je polaznica beogradske Cellothon akademije gdje je radila s prof. Srđanom Sretenovićem. Tijekom svog glazbenog obrazovanja usavršavala se kod vrsnih pedagoga i umjetnika kao što su Imre Kalman, Jakob Kullberg, Ilmari Hopkins, Mathias Beyer-Karlshøj, Srđan Sretenović i Istvan Varga. Tijekom osnovne i srednje škole kao solistica je sudjelovala na mnogim natjecanjima u Srbiji na kojima je osvajala najčešće prve nagrade. Kao studentica sudjelovala je u raznim orkestralnim i komornim projektima, od kojih se ističe međunarodni Euphony orkestar mladih, čiji je član bila 2017. i 2019. godine. 2018. godine bila je članica orkestra i dio projekta ESTA – Chamber orchestra 2018 „European understanding through Music“ koji se održao u Strasbourgu (Francuska) i Valletti (Malta). Sudjelovala na koncertnim ciklusima i manifestacijama kao što su Senjske koncertne večeri, Virtuoso, Vivat academia, Skladatelji obljetničari, kUltra, Glazba na kamenu. Kao izvođač nastupa u Kazalištu Ulysses od 2016. do 2019. godine, gdje surađuje sa skladateljem Nigelom Osborneom, redateljicom Lenkom Udovički te Radom Šerbedžijom. Od 2016. do 2018. godine djelovala je kao organizatorica ciklusa Virtuoso na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Zaposlena je u orkestru opere HNK Split na mjestu zamjenika vođe violončela.

Maja Tomašević rodila se 20.3.1997.god. u Sinju. Završila je osnovnu glazbenu školu Jakova Gotovca u Sinju. Već kao dijete se istakla sa svojim postignućima te dobila pohvalnicu grada Sinja za iznimno nadarenu učenicu. Pohađala je srednju glazbenu školu u Glazbenoj školi Makarska u klasi prof. Jasenke Markov-Anterić,a opće predmete pohađala je u Franjevačkoj klasičnoj gimnaziji u Sinju. Kroz svoje glazbeno obrazovanje osvojila je brojne nagrade: -1. nagrada na natjecanju Daleki akordi 2009.godine u Makarskoj,1. nagrada na regionalnom natjecanju 2010.godine u Dubrovniku,2. nagrada na državnom natjecanju 2010.godine u Varaždinu,2. nagrada na međunarodnom natjecanju „Ars Nova“2011.godine u Italiji,1. nagrada na regionalnom natjecanju 2012.godine u Zadru,2. nagrada na međunarodnom natjecanju “Davorin Jenko“ u Srbiji 2012.godine,1. nagrada na natjecanju Daleki akordi 2013.godine u Splitu,1. nagrada na regionalnom natjecanju 2014.godine u Imotskom,2. nagrada na državnom natjecanju 2014.godine u Samoboru. Kao 16- ogodišnjakinja odabrana je za mjesto 1.flaute u Aradskom orkestru ( Rumunjska ) u europskom projektu za mlade glazbenike. Iznimne rezultate je postigla i u komornom sastavu tria (flauta,oboa,klavir),posebnu nagradu osvojili su na međunarodnom natjecanju u Kavadarcima (Makedonija) gdje su osvojili prvu nagradu i naslov laureata. Između ostalog osvojili su 2.nagradu na međunarodnom natjecanju „Ars Nova“u Trstu i 3.nagradu na državnom natjecanju u Opatiji. Upisuje Umjetničku akademiju u Splitu 2017.godine. Preddiplomski studij završava u klasi prof. Ane Domančić-Krstulović, a diplomski studij u klasi prof. Marka Zupana. Aktivno sudjeluje na raznim seminarima uglednih svjetskih flautista među kojima su Stefano Parrino, Silvija Careddu, Pierr-Yves Artaud, Sophie Deffeutrelle, Hansgeorg Schmeiser, Karl-Heinz Schutz, Elene Favaron, Riccardo Ghiani, Veronique Poltz (komorna glazba uz interpretaciju raznih stilova), Jean-Louis Beaumadier (piccolo).Tijekom akademskog školovanja sudjeluje na međunarodnom natjecanju puhača „Woodwind & Brass“u Varaždinu, a 2020.godine osvaja 3.nagradu na međunarodnom natjecanju „Davorin Jenko“u Beogradu. Na diplomskoj godini studija dvostruko nastupa u sklopu ciklusa mo. Vinko Lesić,kao solist i u sklopu dua flauta „Tibia“gdje su posebno zapažene zbog izvođenja i promoviranja novog djela mladog hrvatskog skladatelja u usponu Šimuna-Čarlija Botice.Također, sudjeluje u raznim projektima akademskog orkestra pod vodstvom prof. Harija Zlodre. Nastupa u sklopu programa kulturnih ljeta u Splitu, Sinju, Kaštelima i Makarskoj,te predaje flautu u Glazbenoj školi Makarska i Jakova Gotovca u Sinju.

Mislav Norac je klarinetist i profesor klarineta, rođen u Sinju 1986. Klarinet je diplomirao 2010. na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu, u klasi profesora Željka Milića s temom diplomskog rada: Klarinet u komornoj glazbi. Tijekom školovanja osvajao je brojne visoke nagrade na regionalnim i državnim natjecanjima, a aktivno je pohađao i seminare eminentnih europskih klarinetista.Surađivao je s HNK Split (balet Orašar, opera Mefistofele, opera Aida). Dobio je zahvalnicu za iznimni rad pri snimanju CD-a Fuškaica s prof. Nelom Bujas-Luketić i ansamblom Slobodne Dalmacije. U suradnji s prof. Nelom Bujas-Luketić napisao je glazbu za Mali libar Marka Uvodića Splićanina. Aktivan je kao član udruge za promicanje suvremene umjetnosti „UPSUS“ te njezin potpredsjednik. Dugogodišnji je član Gradske glazbe Sinj čiji je potpredsjednik bio od 2015.-2019. Godine 2015. Sinjsko Gradsko vijeće na prijedlog Odbora za izbor i imenovanje članova Kulturnog vijeća imenovalo je Mislava Norca za člana zaduženog za područje glazbene i glazbeno-scenske djelatnosti te kulturno-umjetničkog amaterizma. Na prvoj konstitutivnoj sjednici Kulturno vijeće ga je imanovalo za predsjednika. Svoju dužnost obavljao je odgovorno u mandatu od četiri godine. Jedan je od organizatora „Ljetne glazbene škole“ koja se redovno održava od 2018. u Sinju. Godine 2018. s kolegama Martinom Bilić i Mirnom Alfirević osnovao je trio „Ventus“ (flauta, klavir,klarinet). 

Nikolina Kapitanović rođena je 1999. u Šibeniku. Osnovnu i srednju glazbenu školu završila je u Glazbenoj školi Ivana Lukačića u klasi prof. Ivane Šanić, a školovanje nastavlja na Umjetničkoj akademiji u Splitu. Preddiplomski studij završava u klasi prof. Ane Domančić- Krstulović, a diplomski studij u klasi prof. Marka Zupana.
Od 2018. je članica S/UMAS ansambla za suvremenu glazbu u kojem je produbila svoje znanje i ljubav prema modernoj glazbi. U sklopu ansambla sudjeluje na raznim festivalima suvremene glazbe (MBZ, Glazbena tribina Opatija, Dani Novog Zvuka i drugi), koncertima i snimanjima, a posebno je ponosna na prvi album ansambla It Is What It Is, snimljenog 2021. godine.
Trenutno radi kao nastavnica flaute u Glazbenoj školi Ivana Lukačića u Šibeniku, Glazbenoj školi u Primoštenu te Glazbenoj školi u Tisnom te uživa u radu s učenicima, kako u osnovnoj, tako i u srednjoj školi. Uz glazbu, najviše voli svog psa, Keku, s kojom često ide na duge šetnje u okolici Šibenika.