Biografije izvođača
Digital Twin

Filip Merčep svojim projektima konstantno dokazuje da je osoba te umjetnik širokog spektra interesa i djelovanja. Kao koncertni umjetnik Filip je iznimno aktivan svirajući solo te uz pratnju većinu hrvatskih orkestara na svim većim domaćim festivalima i dvoranama. Nakon diplome na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2015. godine, Filip je počeo otkrivati svoj muzički jezik i raditi na konceptualnim projektima. U želji da se usavrši u tom području, upisuje usavršavanje na Live Electronics studiju pri Konzervatoriju u Amsterdamu kod priznatog audio-vizualnog umjetnika, kompozitora elektroničke glazbe i pedagoga Marcela Wierckxa kod kojeg je diplomirao 2020. Voditelj je i asistent majstorskih radionica u University of Miami, Humboldt University u Kaliforniji Glazbenoj akademiji u Hannover, Glazbenoj akademiji u Nurnbergu, Konzervatorija u Lyonu i University of Toronto u kojima je predstavljao glazbu hrvatskih autora za udaraljke i držao predavanje o programiranju u glazbi. Od 2017. godine počeo je održavati svoj vlastiti marimbistički seminar, a od 2019.godine sa svojim kolegama iz Amsterdama organizirao Live Electronics Summer Workshop u Grožnjanu. Filip je MarimbaOne umjetnik te mu je od 2018. Ministarstvo kulture RH priznalo status slobodnog umjetnika.
Boy van Ooijen je aktivan kao bubnjar i producent u 12 različitih projekata svirajući po cijelom svijetu. Diplomirao je Live Electronics na Conservatorium van Amsterdam. Uz njegov pisani rad 'Classifying Sound by Algorithm', Boy je razvio algoritam napisan u Pythonu koji prepoznaje elemente bubnjeva u realtime-u, da bi svirajući bubnjeve mogao pokretati razne vizuale, svjetla kroz DMX protokol ili za kontrolirati sintesajzera. Nakon diplome, nastavio je usavršavati i proširivati svoj algoritam da bi našao što bolje načine da izvuče što više muzičkih informacija iz snimki. Taj algoritam koji detektira muzičke instrumente i motive u realtime kontekstu mu je pružio mogućnost da eventima i dvoranama pruži sustav koji može napraviti interaktivni i kreativni light show ili kontrolu lasera audio signalom samo slušajući snimke koje puštaju.
NAE Collective

NAE Collective je ansambl kompozitora, izvođača i umjetnika novih medija posvećen stvaranju eksperimentalne umjetnosti. Osnovan je 2022. godine sa sjedištem u Zagrebu (Hrvatska). Osnivači su kompozitor i interpret “live elektronike” Tomislav Oliver, violončelist Vid Veljak, udaraljkaš Filip Merčep i klarinetist Branimir Norac. Kolektiv napreduje kroz blisku kreativnu suradnju među članovima, ali i s drugim kompozitorima i umjetnicima. Fokusirajući se na multimedijalne projekte koji potiču umjetničku inovaciju i izražajnost, njihovi projekti i izvedbe osmišljeni su s ciljem proširenja glazbenog iskustva publike s originalnim djelima koja integriraju živu elektroniku i vizualne elemente. Improvizacija igra važnu ulogu u njihovim izvođenjima, omogućavajući spontane i dinamične interakcije između umjetnika i njihovih medija.
Ivan Božičević

Ivan Božičević – skladatelj, orguljaš, pijanist, aranžer, glazbeni producent (Beograd, Srbija, 27. svibnja 1961.) Studirao je i magistrirao kompoziciju na FMU u Beogradu u razredu Aleksandra Obradovića. Orgulje je studirao na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Frankfurtu kod E. Krappa, a usavršavao se u Darmstadtu (1982., 1984., kompozicija) i Salamanci (1988., 1990., orgulje, rana glazba). Kao skladatelj aktivan je od 1979. godine, a kao koncertantni orguljaš od 1989. godine. Pedagoškim radom počinje se baviti 1989. kao asistent na Višoj muzičkoj školi u Nišu. Asistent na FMU u Beogradu postaje 1992., a docent za predmete Kontrapunkt i Analiza 1997. Iste godine počinje raditi i na Akademiji Umetnosti u Novom Sadu kao docent za harmoniju i kontrapunkt. Od 2002. godine živi u Splitu kao slobodni umjetnik, gdje se pored ozbiljne bavi i jazzom (vodi sastav SplitMinders).
Nagrade: Srebrna medalja Univerziteta umjetnosti, Oktobarska nagrada grada Beograda za studente (1983., 1984.); Pet nagrada na konkursima UKS, Nagrada Stevan Hristić; nagrada na Festivalu Mandolina Imota; četiri nagrade na Festivalu Cro Patria u Splitu; devet nagrada na natječajima HSK; CEC Artslink Fellowship Award (SAD, 2009.); Gart Newel Prize (SAD, 2011., za djelo Monkey Face); Alienor Award, (SAD, 2012., za djela Microgrooves i Alienor Courante); Nagrada Praškog filharmonijskog zbora (Češka, 2012., za djelo Spring Passes); AGO/ ECS Publishing Award (SAD, 2013., za djelo Kyrie eleison); Asylum Quartet Award (SAD, 2014., za djelo Coiling Clouds); John Clare Society Award (Velika Britanija, 2014., za djelo With a glorious eye); Nagrada ansambla Sofijski solisti (Bugarska, 2014., za djelo Memories of a birch tree).
DJELA. Simfonijska: Muzika za veliki orkestar, 1983.; Essercizi sinfonici, 1986.; Pet haiku prema Bashou, 1989. — za gudački orkestar: Essercizi da camera za gudački orkestar, 1985.; Marittimo, za sopran saksofon, klavir i gudački orkestar, 2005.; Cascades classiques, 2008; Memories of a birch tree, 2014. — za mandolinski orkestar: Mandorle dolce, mandorle amare, 2000.; Golden Gate drive, 2012. — Komorna: Čudesne priče, za flautu i klavir, 1980.; Sonata za violinu i klavir, 1981.; Gudački kvartet, 1982.; Play E.S., za komorni ansambl, 1983.; Rivers, like in a dream za bas–klarinet i orgulje, 1983.; Airborne za bas klarinet i giački kvartet, 2007.; Pebbles, za flautu, obou, kontrabas i klavir, 2008.; Tisuću borova, jedan Mjesec, za 11 instrumenata, 2009.; Canto de la ave rapiega, za violončelo i klavir, 2009.; Tracing, za tri melodijska i jedan harmonijski instrument, 2010; Spring passes, za gudački kvintet i klavir četvororučno, 2010.; Sustainable development, za 11 instrumenata, 2010.; Monkey Face, za violinu, violu, violončelo i klavir, 2011.; Uspon na Hladnu Planinu za gudački kvartet, 2011.; Coiling Clouds, za kvartet saksofona, 2013. — Za solo instrument: Pet haiku prema Bashou, za orgulje, 1987.; Sotto voce, za klavir, 1994.; Iza oblaka, za orgulje, 1995.; Microgrooves, za čembalo, 2012. — Vokalno–instrumentalna i vokalna: Tri ženske pjesme, za sopran i klavir, 1981.; Chamber music prema
J. Joyceu, za sopran, klavir i violončelo, 1986.; Alienor courante, za sopran, violončelo i čembalo, 2012. — zborska: Pastir dobri, za ženski zbor i klavir, 2001.; Sunčana ura, za ženski zbor, udaraljke i klavir, 2003.; Veronika za ženski zbor i klavir, 2004.; Vatra Svetog Nikole, za mješoviti zbor, 2004.; Oblaci nad Splitom, za mješoviti zbor, 2011.; Razina rotkvica, za mješoviti zbor, 2012.; Spring Passes, za osmoglasni zbor i klavir četvororučno, 2012.; Yuku haru ya, za mješoviti zbor, 2012.; Kyrie eleison, za mješoviti zbor i orgulje, 2013.; With a Glorious Eye, za mješoviti zbor i orgulje, 2014. — Elektronička: Sanza, Senecio/Astrolab, 1992.; Otok glasova, ciklus, 1992.; Mjesečeva prekretnica, 1993. — Jazz: Salbunada, Mareta, Sotto mare sopra aria, Osti za manistru, Splitski blues, Svitlo jubavi, Kontrapiz i dr. — Spisi: Tehnika i struktura fuge u orguljskim djelima D. Buxtehudea, Beograd, 1999.; Uvod u ornamentaciju barokne muzike (koautor Erma Sotirova), Niš, 1997.
Ansambl S/UMAS

Ansambl S/UMAS osnovan je 2015. godine pri Umjetničkoj akademiji u Splitu, na inicijativu umjetničkog voditelja ansambla Gordana Tudora. Ovaj mladi ansambl ubrzo se nametnuo među specijaliziranim sastavima za izvođenje suvremene glazbe u Hrvatskoj kao jedan od najaktivnijih i najpropulzivnijih. U središtu interesa i izvedbene prakse ansambla glazba je 20. i 21. stoljeća, nerijetko u tehnički i instrumentacijski prilagođenim inačicama usmjerenih razvijanju izvođačkih, improvizacijskih, tehničkih i interpretacijskih vještina članova. Od samoga osnutka ansambl uspješno surađuje s eminentnim glazbenim umjetnicima (Dubravko Detoni, Ryo Noda, Tim Hodgkinson i Vincent Royer), dok im Ana Horvat, Mátyás Wettl, Ole Hübner, Deni Pjanić te Gordan Tudor posvećuju svoje skladbe. Njihove izvedbe glazbe Alena i Nenada Sinkauza dijelom su soundtracka za film „Zora“ Dalibora Matanića. S/UMAS je održao brojne koncerte na prestižnim festivalima, kao što su: Muzički Biennale Zagreb, Izlog suvremenog zvuka, Glazbena tribina Opatija, Music-Mission-Vision – Dani suvremenog muziciranja Zagreb, Dani Julija Knifera i Međunarodni festival komorne glazbe Osijek, Split Art Convention, Split Sax Weekend, Dani nove glazbe, Ispod bine, Festival znanosti, Mediteranski festival knjige Split i drugi. U svibnju 2021.g. izdaju svoj prvi album „It Is What It Is“, nazvan po istoimenoj kompoziciji G. Tudora, a u prosincu iste godine Jutarnji list ga svrstava u top 5 klasičnih albuma 2021. g. te je jedini album domaće produkcije na toj ljestvici. Članovi ansambla osobito su ponosni na svoje humanitarne projekte, poput S/UMAS goes POP i S/UMAS goes Hollywood, kao i na projekte kroz koje mlađe naraštaje upoznaju sa suvremenom glazbom, „Glazba pomaže“ Glazbene mladeži Split te vlastiti projekt „Music Bus“.